BÄSTA gömstället.

2010-08-14 @ 01:11:09 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

ASSÅ! jag har letat efter min fukking dagbok i typ evigheter och idag ville jag ha den igen typ kl 12 på natten så jag bara typ vände upponer på rummet, leta i alla lådor, tillomed under sängen! INGENSTANS! Tanke 1 som slog mig: Jag är farligt smart när jag väljer gömställen. Tanke 2 som slog mig: Nån pink haired bastard hade snott den! Fas varför skulle man göra så? Tanke 3 som slog mig: Den gick upp i rök. (saker gör så ibland JAG LOVAR) Satte mig på sängen, eländig som jag var och helt plötsligt! Bara hoppar jag upp, sätter mig på golvet och lyfter på den FUKKING MADRASSEN! Börja nästan tjuta! DÄR LÅG DEN! MIN HELIGA SVARTA FULA ÄCKLIGA DAGBOK! ♥♥♥ den är HELIG! och BARA MIN! Fatta, en dagbok liksom! Man skriver ner ALLT i den! Liksom det heligaste! tanken på att min helighet skulle hamna i någon annans händer... USCHHHHHHHHHH! MIN! Haha, när jag läser det här imorgon kommer jag tänka att jag är helt störd och har skämt ut mig för de som läser min *host* mycket intressanta blogg. jaja, vad jag har kommit fram till idag: under madrassen är det BÄSTA gömstället. Asså vem fan gömmer saker där? Jo, jag! Jag menar, vem hade ens tänkt på att LETA där?! Seriöst, jag är störd.

Kommentarer

Postat av: Maja

Klart att du är störd, men du är min störda fru så att aaaaaaaaah :D min dagbok elelr typ allt-möjligt-men-som-oftast-är-dagboks bok är rosa och det ser ut som att det är massa små toad's på 8D

2010-08-14 @ 18:13:20
URL: http://majaedelsward.devote.se

Postat av: Maria (HAHAH)

(asså hur fan svarar man på kommentarer normalt?)



Min är svart med klistermärken på :D FÄÄÄJNT

2010-08-14 @ 18:27:39

Postat av: aw.

aw.

2010-08-15 @ 10:27:48
URL: http://aw.

Postat av: Maja

asså cp maria, nu vet ju jag att den är under madrassen (H)

2010-08-24 @ 13:56:00

Postat av: Maria

men jag har inte lagt den där nu stupid! aldrig där igen,

2010-08-25 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback