FARA I MIN NÄRHET!

2010-08-31 @ 22:28:56 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Asså igår fick jag ta bort min tandställning, och då blev det typ helt blodigt och så på tandköttet, blödde som bara fan, men det gjorde inte ont. Men iallafall, då sa min tandläkare (inte PeterPsykopat) typ så här: "Nu är ditt tandkött lite sargat." Och jag ba: "HJÄLP ASSÅ BASILISK ELLER?!" Samtidigt på radio gick det en reklam där de sa "faror i din närhet!" ASSÅ DOM VARNAR MEJ! PeterPsykopat tänker säkert mörda mig med typ handsprit (seriöst, han har så mycket så jag håller på att kvävas) (Reklamen sa egentligen "varor" inte faror, men med mina öron går det som det går)

Iallafall, sen fick jag bita på en blå grej så stoppa hon in den i munnen på mig och sa bit. Jag bet. Och då sa hon: "Hacka! Hacka! Hacka!" ASSSÅÅÅÅÅÅ jag tycker om min Basilisk/Hackspett tandläkare!

Kommentarer

Postat av: lollo

men peter psyk är ju snygging!!!!!!! eller han va förur iaf

2010-09-01 @ 19:38:48
URL: http://aposteln.blogg.se/

Postat av: Maria

Känner du peter psyk?

2010-09-02 @ 20:56:01

Postat av: hilena

eh, läste "farbror i din närhet".. ba what?

2010-09-15 @ 19:16:36
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback