AAAAH!

2010-10-02 @ 20:14:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

vad dum jag är :( är inaktiv igen i mitt bloggande D:

Aja detta är vad jag har haft för mig:

Vart på tjejkväll på hela stan (= rea på typ allt) men jag hitta INGENTING och tur var väl det för jag hade glömt kortet i mitt skåp SKILLAT? JAAAAAA!

Har lekt med min vän Lovejsas lillasyster, hon är störd. Skojja, men jag har förutspått den lilla flickans framtid: hon ska bli en AWESOME SUPER MEGA ARTIST! För hon försöker typ aldrig prata. Bara sjunga.

Min lillebror, min syster och min kusin har fyllt år. Virre fick ett ds som jag typ nördar. Väldigt kul ja!

Jag har fått linser och tagit bort tandställningen 8D fast det var länge sen... 

kommer inte på något att skriva :( JO DET GÖR JAG JU FAN! BEcky och jag har bakat bullar MASSOR för på måndag är det kanelbullens dag! :DDDD och vet ni att det finns en KLADDKAKANS DAG?!!!!!! DEN 7 NOVEMBER FOLKS! DÅ JEFFLAR! då käkar vi kladdkaka!

Bara för att jag är så tråkig så får ni en fejn bild :D
FESKAR! :D

Kommentarer

Postat av: webecka

jag gillar den rosa, i mitten :)

2010-10-09 @ 11:29:16
URL: http://smartkiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback