Vanilla Ice Ice Baby!

2011-08-27 @ 19:51:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har fått Gleedamp, kollat om nästan hela första säsongen i lite blandad ordning. Typ shuffle.

Har börjat nian också, typ asjobbigt schema, förutom att vi börjar 9 nästan varje dag. Alla lärare har varit fittiga och bestämt sig för att lägga både hajken och skolfotot när jag är i/på cypern, ska slå ner hela bunten en dag! Just det, Mats har blivit studierektor, så vi har fått nån jävla dvärg som heter "ööh du!" i svenska istället, ska trasha hans kontor nån dag.
Igår hade vi lagdag, det var ganska kul, men hett som chelldorado. Körde knasbrännboll, man skulle springa baklänges runt sitt eget lag, slå iväg en volleyboll med en stor dunk och köra bollen mellan bena, jag kicka major ass! (helt seriöst, tänk inte ironiskt!)

Hmm... vad ska man skriva mer? Färga håret rött i typ april. Lärt mig vad chili con carne betyder... Tycker om min klass, de är roliga, men om man är studiemotiverad är min klass inget för "man". Jag går ut grundskolan om ett år! Alla sjuor (pffft, tänkte skriva "sjuwor" först) är korta.

Ica stänger idag, halva priset på allt, mamma köpte grejer för ca 700 spänn, nu har vi hur mycke kex o choklad hemma som helst!

Nu ska jag ha bullparty!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback