Kaoz i Metrocity

2011-10-31 @ 13:16:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, igår blev det kaoz i min simstad Metrocity. Metrocity som i Megaminds hemstad. Jag gjorde två simmar från filmen, Megamind och Roxanne. De bodde i olika hus och spelet skulle likna filmen mycket, men så kom jag på att jag hade glömt Megaminds kära Minion! Jag tyckte han kunde uppfinna en cyborg som skulle bli Minion, men när han väl fcik en var det en bitchig tjej som hette Christine. Blev jättearg och gjorde Minion till en vanlig simsgubbe istället, fast han ser typ ut som Christoffer Carrion/Voldemort, fast snäll. Så flyttade Minion in, det första jag gjorde var att bli ovän med Christine, skulle kicka hennes ass och sen sparka ut henne ur hushållet, men sims hade andra planer. När Minion och Christine hade bråkat i typ 5 min så kom en lite ruta upp som sa "Minion undrar varför det blev så mörkt helt plötsligt" och så stod både Minion och Christine och "Reagerade på meteor". De stod och glodde upp mot himlen och förstod inte vad som hände. Sen kom en gigantisk sten, rakt där dom stod och sprängde hela min tomt! Så brann det och allt var kaoz, Megamind och Roxanne var utom fara, men Christine och Minion blev mos. Kunde inte ens be Lie Mannen (det stod Lie Mannen) om deras liv tillbaka. Jag typ bröt ut i skratt och gråt samtidigt, gick in till Rebecka i köket och skulle först whinea men sen började jag asgarva istället, Rebecka rörde sig förfärat några meter bort från mig. Sen fick hon se kaozet och började skratta hon också. Stackars lilla Minion, han fick bara leva i cirka 10 minuter. Som tur var hade jag en kopia i min katalog, så jag låtsas att Minion aldrig dog. Men still, hur random är det inte att det dimper ner en meteor i huvvä på rom?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback