Ok, har ej fixat den nya bloggen än

2012-04-29 @ 07:45:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

för alla designer ser förjävliga ut, så jag skriver här istället.


Oh, herre min Gud uppe i himelen med Ahmed, Abdullah, Ganesha och Allah! Vad i helvete är nya pokémon? Vakna typ kl halv sju i morse och bestämde mig för att kolla på Scooby-Doo, efter det var det pokémon och jag tänkte "varför inte?" och beredde mig på serious truble. Och det gjorde jag nog rätt i, asså Ash's team nu? Han med grönt hår är typ så gay man kan bli (inte homosexuell, gay) och tjejen har typ de onaturligaste håret i pokémons historia, lila och tyå lika fluffigt som en uppblåst kirby! Och att hon betedde sig ganska mkt som Misty, så det är väl fint att Ash at least väljer tjejer som är som henne, det måste ju betyda att han är lite hung-up på henne, eller? Men iaf, detta avsnitt handlade om att Team Rocket fångade Roggenrola's (ny pokémon of course, tänk er ett blåbär stort som en badboll gjord av sten med fötter och ett konstigt gul-rött öga) och byggde värsta kanonen av deras core som var typ skitpowerful, men sen så kom ju Ash och saveade the day, de fick tillochmed in hans klassiska "rädda-Pikachu-från-Spearrows-pose"! Dom där Roggenrolasarna var ganska söta till beteendet, men att dom kommer från typ sjuttioälfte generationen pokémon är ju bedrövligt, de vet liksom inte när de ska sluta, enough is enough tycker jag. En sak jag inte förstår är att varje gång en ny generation kommer ut så försvinner alla andra pokémon från jordens yta?? Helt plötsligt är det bara såna överallt och de gamla ba gräver ner sig och vägrar visa sig med dom, jag är stolt över mina första-generations-pokémon. Haha, den frågeställningen blev ganska retard, jag svarade ju mig själv. En annan sak jag inte förstår är varför Ash favoriserar sina pokémon, den nyaste är den bästa typ. Jag menar, han var ju för fan bästis med Squirtle och Bulbasaur förut, then what? Dom får hänga med Dr. Oak hela dagen och inte göre ett jävla skit? Det är ju dom han har haft längst, alltså är ju dom bäst, och Ash undrar fortfarande varför han aldrig vinner några fighter? Tss.
Och oh god, vad har dom gjort med Syster Joy? Man fick faktiskt i första säsongen se ett kort på alla Joy's som fanns, och inte var den där fula skapelsen med på det kortet!!! Jag tycker de kan tänka lite på de äldre pokémon-fansen när dom uppgraderar alla karaktärer ;( en sak jag tyckte om dock var att Team Rocket fortf såg likadana ut, förutom att dom hade gjort Jessie's kjol lite porrigare, men annars var de mkt fina. Förutom deras pokémon då, asså Jessie's pokémon hette Wuvbat och det var en taggig sten med ett hjärta till tryne, och James var någon jävla Bhudda-grej, såg ut som en flygande voodoodocka! En fin liten twist där på slutet var att när Team Rocket skulle "blasta off again" så hade dom jetpacks och flög iväg like a boss ist.

Långt inlägg, WAAAAAOW

 

oj vad gjorde jag nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback